staden

Idag har jag varit i stan med David.
Vi skulle igentligen gått på bio men vi skippade de och kollade lite i affärer istället :D
Sen vid 5 (?) eller jag vet inte riktigt drog vi hem. Men han åkte hem till sig och hämtade en sak till mig.
TAAAACK! Behövdes verkligen om man säger så liksom..... :p Men aa.. Och sen åkte han hit. Så var vi ute ett tag för jag orkade verkligen inte va inne för de var 27 människor hos oss. Typ massa på mammas jobb så jag bah, nä David.. vi stannar ute ett tag.
Vilket vi gjorde, men sen kände jag att jag ville in. Men föratt ignorera alla dessa människor så satte vi stegen mot mitt fönster och klättrade upp den vägen. HAHA.
Men de funkade lika bra liksom :D
Så tittade vi lite på teve och åt massa chips & godis som vi fick av modern min. Tjockt, we know. MEN GOOOOTT!
Nu precis åkte han hem och jag ska duscha nu tror jag.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: lizeel

ni är ju för söta tillsammans!

2010-09-22 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0