Den heliga anden

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet.
Men detta är min blogg liksom, jag uppdaterar när jag känner för't.
Idag är de torsdag vilket innebär konfa. Usch, fyfan va tråkigt det är. Men vad ska man göra? Funderar fan på att hoppa av. Fast nej, jag ska nog inte de.
Kom hem runt sju och då gjorde jag massa läxor. Matte, engelska & SO.
Har inte så mycket att berätta. Facebook fungerar fortfarande inte så jag tar livet av mig snart... Så fruktansvärt jobbigt & irriterande!
Men jaja, tur att jag kan använda min mobil till att kolla till läget lite ;)
Och idag i skolan hade vissa lång håltimma så jag, Amanda & Issa åkte till Amult och käkade oså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0