Above the law

Äntligen sista dagen på jobbet -sommarlov, here i come? I wish! Dock ska det bli ganska skönt med vardag igen! Då helgen alltid är det skönaste på hela veckan!
Ja, sommaren är nog ganska över nu. Det börjar kännas, värmen sjunker (snabbare än va den borde) har typ bara 15-18 grader nu för tiden? Och det är ju faktiskt augusti. Wellwell, det har varit en bra sommar. Känner dock att jag inte fått ut så mycket som jag velat få ut av sommaren. Är grymt besviken på vädret! Måste ha varit den sämsta sommaren någonsin med tanke på vädret! Alledes för lite 30-grader-med-sol-dagar!!
Nu kommer hösten och jag ska snart flytta. Flytta hem till pappa medans mamma flyttar till Johannesburg som ligger i Sydafrika. Kommer bli anorlunda, väldigt anorlunda. Får hoppas på det bästa helt enkelt.
Klockan är lite är 2 på natten så ska nog sova nu strax, känner att jag snart inte orkar hålla uppe ögon längre. Vi hörs imorgon!
Bild ifrån i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0