Dag 4 -Favorit film/serie/band

Hm.
Min favorit film måste nog vara Pearl Harbor. En riktigt bra film verkligen! Så himla fin gjord och alla skådespelare är så bra!
En standard som alltid fungerar enligt mig! 

Bästa serie är nog antingen The OC eller Greys anatomy.. The OC började jag titta på när jag gick i 4an med min dåvarande bästis Linn, så i 5 år har de varit en favorit. Men Greys har jag också sätt för ganska länge sen, jag minns att de alltid gick på tv men jag började aldrig följa de. Förrens i somras då jag blev helt fast för de.
De är två helt olika serier med olika handling men kan inte välja! Båda är så himla bra. Sen finna de även OTH, vänner osv. 

Sen till sist, bästa band.
Där måste de bli Coldplay! Tycker dom är riktigt grymma och gör otroligt bra texter. Enough said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0