Sydafrika

En sak som jag inte vet om jag berättat är att jag och min bror åker ner till Sydafrika på söndag! Ska bli jätte kul och framförallt skönt att slippa 2 veckor av vintern. (Jag har något extremt mycket emot vintern) 

Först ska vi till mamma i Johannesburg, se hur hon bor osv. Sen efter några dagar ska vi ner Kapstaden! Ska bli så himla häftigt! Sägs att de är ett utav världens vackraste städer!
Kenza ska även dit då! 

För första gången på länge är jag taggad på att kommer bort från Svergie ett tag och komma hem lite innan skolan börjar.
Kommer bli grymt! De ända jag oroar mig för är flygresan, herregud vad jag blivit flygrädd på de senaste.
Jag verkligen tänker på hur de kommer bli, att känna flygplanet lyfta och skumpa. Bara tanken gör att jag får panik! Den värsta känslan som man kan ha är nog när man inte kan ha kontroll över nånting. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0