Fml

Herregud, kan inte fatta att jag åker till sydafrika snart! Om bara några timmar sitter jag på planet! Och jag är så himla rädd! Fan, hatar så fruktansvärt mycket att vara flygrädd! Speciellt när jag är så extrem.
Jag har tillbringat hela kvällen till att söka på google om flygkrascher osv, varför så jävla dum? Orkar inte ens med mig själv! Jag vet ju att ingenting kommer hända ..

18.10 går planet från Landvetter ner till Munchen där vi har 45 minuter på oss att hitta till rätt gate, och sen sätta oss på ett plan i 10 timmar till Johannesburg där vi möter upp mamma! Åh gud va jag längtar tills om typ 24 timmar då allt är över och vi har 10 underbara dagar där nere!
Men nu ska jag forsätta packa, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0