Haaaay

Haha snygga!
Haft en jätte bra dag idag, vid 11 åkte jag och mamma till frölunda torg, köpte lite småsaker. Sen vi 12 körde hon mig till David. Vi gjorde inte så mycket, hade de bara väldigt mysigt eftersom jag missar både Alla hjärtans dag & Våran 6-månaders dag.. Ajdå
Men aa, vi har varit tjoooocka, men de får man :)
Sticker tidigt imorgon, blir en väldigt jobbig resa.
05.15 kommer taxin och kör oss till Centralen, därifrån tar vi tåget upp till Stockholm, sen därifrån 4,5 timmes flygning till Istanbull (Turkiet) sen därifrån blir de 7.5 timmes flygning till Nairobi.
Kommer fram halv 2 på natten sen, usch. Men hoppas de blir värt de.
Tar självklart med mig datorn eftersom de är fritt internet på hotellet. Men blir inte så mycket uppdatering skulle jag tro!!
Nu ska jag fixa lite mer, puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0