FMLRH

Hej på er, är framme nu och har varit de ett tag. Fint oså här, men kan inget annat än vara riktigt förbannad! När jag öppnade min resväska igår morse, gissa vad som är försvunnet? :)
MIN DATOR!!!!! HELVETES JÄVLA SKIT. HUR FAAAN KAN DE HÄNDA? HELA MITT LIV ÄR TYP PÅ DEN DATORN, HADE ÖVER 50 000 BILDER SOM JAG BARA MÅÅSTE HA!!!!
Meeen oddsen att jag får tillbaka är är ganska liten sade min mor till mig, och de gjorde mig väldigt glad. (((((:
Alltså jag tycker ju att man borde få känna sig rätt säker när man packar ner saker i sin resväska, inte fan är de någon som ska gå och öppna den? Jag kan verkligen inte förstå hur personalen, som jobbar på flygplatserna har mod till att ta någons dator. Och jag kan verkligen inte förstå hur PERSONALEN kan göra det? Fuck my life real hard!
Har iallafall anmält både SAS & Turkish Airlines så får vi se vad som händer.
Kände verkligen på mig att nånting skulle hända, såklart händer de sämsta tänkbara. Okej, kanske inte. De sämsta kanske hade varit att krasha, som va de jag trodde först. Men detta, fan helt sjukt!
Men hade med mig min mac också, så kommer kunna uppdatera härifrån då och då. Dock inte med bilder eftersom min kamera sladd låg i min datorväska där också min plattång låg!
FAN säger jag bara.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0