Euw

Hej allesammans.
Ledsen för att jag inte bloggat på 2 dar! Men i fredags så gick jag och David på bio, Little fockers såg vi. Hans val, inte mitt! ;)
Iallafall, kom hem runt 1 och då tittade vi på OC till typ 3 sen somnade vi. När vi vaknade mådde jag dåligt och såklart hade jag gått och blivit sjuk, fml.
Så i princip hela lördagen låg jag bara i Davids säng o gnällde. kollade på OC gjorde vi faktiskt. Sen vid 4 drog jag mig mot pappa och somnade typ direkt. Riktigt jobbig o seg lördag kan jag ju säga!
Idag är jag vaknade mådde jag snäppet bättre men ändå inte helt friskt. Så idag gör jag inget mer än att sitta inne och vila så jag kan gå till skolan imorgon.
Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0