HEELG

Äntligen helg. Fan va sköönt!
Skolan har varit rätt seg idag. Pratade med David i flera timmar inatt så imorse kom jag knappt upp.
Vissa sa att vi började 9 och andra sa att vi började halv 9.
Tänkte att börja 9 tycker nog alla är bäst. Men nejhej, då skulle vi ha börjat halv 9.
Slutade kvart över 3 och då mötte jag upp David och drog hem till honom en stund. Efter ett tag åkte vi in till stan föratt jag skulle till pappa och David & Emil skulle ut och äta.
När jag kom till pappa gick vi och handlade lite gott så nu kommer jag bli tjock :)
Vi hörs sen, puss




Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: tack! köpte det på Lindex :)

2011-01-15 @ 11:05:45
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0