13 Januari

Precis kommit hem från konfan. Herregud va segt de är! Men bara ett halvår kvar nu, de klarar jag!
Har i princip inte haft en så jätte rolig dag idag. Hade 1 timme och 30 minuters håltimma så jag, Amanda
& Linnea drog till maxi, köpte godis och gick upp till dammen ovanför vingen. Satt där och bara hade de
lite mysigt.
Men de slutade ändå med att vi kom försent till lektionen och fick massa skäll för att vi lämnat 'skolans
område' hahahaha. Tur att jag inte brydde mig alls!
Sätter dom ett schema så de blir 1,5 håltimme varje jävla torsdag så tro fan att någon stannar kvar i skolan?
Noway.
Men iallafall, har varit irriterad ett tag nu, så just nu känner jag bara föratt gå och lägga mig med en
Chai-latte i sängen och titta på teve! Ha de så bra.
Puss
Ps. Känner att jag blivit väldigt bra med att ta kort. Tar kort varje dag nu för tiden! Hihih. Ds


Kommentarer
Postat av: amandamagnum

men woho va söt jag är

2011-01-14 @ 17:28:30
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0