Where I Stood

Hej allihoppa. Jag hoppas ni har de bra.
För de kan jag verkligen säga att jag inte har.

Så idag åkte jag först till David på morgonen, vi sov, skratta & åt. Skönt att komma på andra tankar liksom.
Men sen tänkte jag att de skulle bli bäst att faktiskt åka till skolan idag. Så de gjorde jag. Hade engelska & NO.
Försökte att koncentrera mig, men de va lite svårt.

Efter skolan åkte jag hem, fixade lite saker sen drog jag till David igen föratt jag mådde dåligt. Vid halv 5 åkte vi in till stan och bara tog de lite lugnt. Kom hem sen lite över 7 och sen dess och jag bara försökt att göra nånting bra för mig själv. Så jag gick ner och fixade mig en Chai-latte som var de bästa jag kunde komma på.

Jag kommer antagligen inte vara så aktiv på bloggen ett tag. Kan dock försöka vara aktiv på bloggsvar, så vill ni nånting så får ni fråga där.

De kommer ske en väldigt stor förändring för mig snart. Vilket kommer förstöra mig på så många olika sätt.
Men jag är verkligen glad över att jag har mina underbara vänner + David. Ni är värda guld!
Ha de så bra. Så hörs vi såsmåningom.

Nobody said it was easy.
But no-one ever said it would be this hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0