9 JANUARI

Hej allihoppa!
Precis kommit hem ifrån en kanon bra dag med mina bff's!
Först åkte jag och Amanda hem till mig, fixade oss och lite sånt. Sen vid 3 mötte vi upp Issa & Lizel på bussen.
Så åkte vi in till Jensens och åt. Så gott!
Åt de som jag alltid brukar äta, revbensspjäll! När vi va klara vid 5 nångång skulle Lizel åka hem och fira sin födelsedag med familjen men Jag, Amanda & Issa drog vidare och träffade Linnea utanför bergakungen.
Filmen som vi såg hette Easy A och den va faktiskt riktigt rolig! Filmen va klar vid 8 nångång och då gick vi till espresso house. Köpte med mig Chai-Tea pulver. Riktigt värt.
Hoppas ni har haft ett bra slut på erat lov för de har jag verkligen haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0