10 fakta om mig

  • Jag bryr mig faktiskt väldigt mycket om andra, dvs folk som inte har det lätt. Och då menar jag verkligen inte folk i Torslanda som tycker synd om sig själva utan mer folk i Afrika te.x.
  • Dock älskar jag att hjälpa människor, också i Torslanda. Mina vänner osv.
  • Jag har ett farligt temprament, vilket gör att när jag är arg, är jag riktigt jävla arg.
  • Jag hatar franska mest av allt, fyfaaan
  • Jag har nog den sjukaste humorn i världen. Såå ful så det inte är sant. Dock är det inget jag visar för människor jag inte känner väldigt bra.
  • Det finns 2 människor som jag hatar något otroligt, så äckliga så det finns inte.
  • Jag kan flytta till New York igen, om jag vill. Eftersom min mamma antagligen ska flytta dit.
  • Jag har i princip aldrig fått IG på nått prov förens förra veckan då jag fick det på ett konditionsprov.
  • Jag är riktigt sämst på att komma på sånt här.
  • Avslutar detta med att jag älskar min pojkvän David mest av allt och jag hoppas utav hela mitt hjärta att allt kommer bli bra mellan oss igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kåte Claes

Grr <3

2011-03-14 @ 14:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0