Right next to you

Kom hem för ett tag sen. Sen dess har jag Gustav & Niclas varit ute och åkt lite cross. Eller nej, de gjorde vi inte. Niclas gjorde sönder snöret som man drar i föratt få igång den. Gooood!
Nu ska jag plugga lite franska. Denna vecka har vi massa i skolan känns det som.
Typ Franska, Engelska & Matte prov, Svenska bokrecention, SO & Engelska redovisning + dessutom kommer jag behöva plugga massa på moppeprovet, kanske inte än på 2 veckor... Men iallafall, denna terminen försöker jag skärpa mig lite efter att ha gått ut förra terminen med G i allting... Riktigt dåligt föratt vara mig!
Men har kämpat lite mer denna terminen vilket vissa lärare också sett. Hade mycket bättre omdömmen :)

Så nu måste jag återgå till äckelfranskan. Fyyy va jag hatar franska, verkligen de värsta!! Cya later bitcheees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0