Längtar efter dig ..

Hej.. Inte bloggat på ett tag och de ber jag om ursäkt för. Men allt känns inte så bra nu, mår inte bra av många anledningar. Så jävla mycket som kommer samtidigt, orkar inte göra nånting längre. Det ända jag gör på dagarna är att gå en lång promenad på morgonen, lägga mig i sängen sen åka till gymmet vid halv tio tiden. Det är ungefär vad jag har kraft till, träning är det som får mig att må bra för tillfället. 
Idag gick jag ut i världens spöregn, skämtar inte! Var som om jag hade duschat när jag kom hem. Men det var skönt, ändå. 
När jag kommit hem igen och duchat samt ätit lunch så fixade jag så jag fick mammas och pappas rum. Mamma bor ju inte hemma och pappa sover på soffan av någon anledning så nu har jag dubbel säng, så himla gott. 
 
Ska iallafall försöka blogga mer nu. Ska dra till gymmet strax och köra en timme på crosstrainern! Hörs efter det antagligen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hilger Nolf

Hejsa! Gud vad gullig du är, skulle vilja träffa dig någon gång! Hör av dig. 0701454454.

Mvh Hilger

2012-08-15 @ 01:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0