Natti

Tjaaaa. Kom hem för nån timme sen från Amanda. 
Vid 7 tiden åkte jag till maxi och träffa Gustaf där och hängde där nån timme. (Coola)
Sen träffa jag Issa så drog vi hem till Amanda och sa farväl typ :( Nejmen Amanda ska börja på Öckerö gymnaset och ska då flytta dit ut, dock till hönö. Men jaaa, vi kommer fortfarande ses på helger osv, så det blir nog bra endå!! 
En utan mina andra bästa vänner, Emil, ska också flytta pga sitt gymnasie val. Dock ska han flytta enda bort till Motala så vi kommer inte kunna ses i överhuvudtaget, kommer sakna honom så himla mycket!!!! Även om vi inte träffas jätte ofta så är han endå en utan mina bästa vänner. Blev ett låååångt farväl härom dagen. Åhhh, blir sjukt depp av att tänka på de :(:(
På tal om farväl så ska jag gå och lägga mig nu, men vi hörs imorgon! 
 
 
Gamla bilder från när vi var i stockholm i våras, saknaaaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0