Under den senaste veckan har jag....

  1. Tappat min Iphone i toaletten. Hahaha orkar inte med mig själv
  2. Sett ett stjärnfall, och tyckte helt seriöst det var hur coolt som helst
  3. Tappat bort mitt tank-lock till moppen så nu måste jag använda tejp så inte bensinen ska skumpa ut, haha
  4. Fått en spricka i armbågen pga att jag duckade när jag stod på crosstrainern för jag inte ville att dom som stod precis utanför skulle se mig
  5. Fått panik på vädret
  6. Längtat efter att skolan ska börja ( :o )
  7. Helt slutat äta vitt mjöl, dvs äter BARA grovt bröd, råg pasta osv. Kan tillexempel inte äta bröd om det inte är grovt, går inte! 
  8. Äntligen fått träffa världens bästa David som kommit hem från Bulgarien, saknat honom så himla mycket
  9. Insett saker som jag alltid vetat men aldrig velat inse
  10. Ätit en hel vattenmelon på mindre än en timme ensam hahah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0