16 Januari

Hejsan!
Har precis kommit hem från en fullspäckad dag! Efter skolan åkte jag och Emil till gymmet, sen direkt in till stan därifrån. Träffade David ett litet tag och gick runt med honom. Vid halv 6 träffade jag Issa så åkte vi till Samskolans öppnahus, och jag gillar den verkligen! Älskar hur alla är så studiemotiverade! De är exakt så jag vill bli!
När jag tänker på min skola blir jag så otroligt arg! Blir så arg på att den är så jäkla värdelös! Och man kan fråga vem som helst om vad dom tycker om den skolan, de finns ingen som tycker den är bra!

Tyvärr var jag & Issa tvungen att springa ifrån mitt i prensentationen eftersom vi bokat pass på gymmet. CX WORX körde vi och vi dog! Men skönt nu efteråt!
På onsdag kör vi igen, men då blir de MRL, sägs vara sjukt jobbigt! Men vi får se

Nu ska jag ta en dusch, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0