Jag kunde dö för dig men nu är du död för mig

Godmorgon!
Ledsen för dålig uppdatering men de senaste dagarna har jag varit väldigt upptagen. 

Hade en riktigt bra dag igår, hände i princip massor med grejer under hela dagen. Jag och Linnea ramlade med moppen tillexempel, vilket gjorde att jag gjorde ännu mer repor på den och skrapade upp hela benet. Då kände man sig glad asså.
Nej, men iallafall efter skolan mötte vi upp Emil & Joakim så drog vi in till stan och gjorde en grej som jag kan berätta om senare.
De blev en jävligt bra dag kan jag ju säga. 

Nu ska jag in till stan och träffa Louise, hämta ut våra AVICII biljetter!! Wohoo, bara några veckor kvar nu!
Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0