15 Januari

Jag är ledsen för så dålig uppdatering men efteratt jag kom hem från Sydafrika kände jag föratt ta en bloggpaus.
Men nu är jag tillbaka!
Den senaste veckan har jag varit på Hvitfeldtska, Shillerska & Polhems öppna hus. Och ska även till Samskolan och Sigrid Rudebäck. Får panik över att om 2 veckor ska alla gymnasieval in! Och jag vet fortfarande inte hur jag ska välja.. Antagligen blir de Samskolan som etta, Polhem som tvåa & Hvitfeldtska som trea.
Men vi får se! 

Idag är de slappis dag, legat i sängen sen 11 och de är så skönt! Ska dock dra mig upp föratt åka till gymmet senare, och även träffa David en snabbis! 

Haft en jätte bra helg! Hoppas ni också haft de!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0