Stockholm nästa!



Ungefär fem minuter innan jag skulle sticka iväg till bussen påväg in till stan imorse så ringde mamma mig via skype och frågade om jag ville åka upp till Stockholm imorgon föratt umgås, shoppa och lite så. Och självklart tackade jag inte nej utan åkte in och köpte en tågbiljett till tidigt imorgon bitti. Antagligen tar jag flyget hem på kvällen, annars tåget.
Blev iallafall hur glad som helst! Och så himla spontant.
Men de ska iallafall bli väldigt roligt, när man träffar sin mamma några gånger om året så är varje timme viktig!
Så imorgon lär de inte bli så mycket uppdatering, men antagligen nånting! Hoppas ni får en bra söndag! De lär ju jag få! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0