Dag 1 - Min första kärlek

Min första kärlek var nog David. Det var han jag delade ett och ett halvt år tillsammans med och det vi hade, det var bra. David är så himla bra, för bra! Vilket också var anledningen till varför vi gjorde slut. Han är värd något så himla mycket bättre än mig! Men nu är vi bästa vänner och det känns jätte bra, inte många som kan bli bra vänner med sina ex, men det kan vi. Berättar allt för honom och vi gör massa roliga saker tillsammans. Dock skulle jag aldrig nånsin kunna bli kär i honom igen. 
I vilket fall så var det i David jag kände mig riktigt kär för första gången. Tror nog bara jag varit kär en gång, kanske inte. Jag vet inte, har svårt att veta när jag är kär och när jag bara gillar någon. 
Just nu är jag inte kär, men nygligen hade jag känslor för en kille som allt kändes så jävla rätt med. Han var så underbar och så himla go. Vet inte vad det var men något fick mig att må så jäkla bra i hans sällskap. Tills allt plötsligt tog slut utan anledning, det värsta är att jag fortfarande inte kommit över honom och allt hände för flera veckor sen. Så på något sätt måste allt handlat om mer än bara känslor för mig, det måste ha funnits mer. Det ända jag vill är att glömma honom och sluta sakna honom och det vi hade, men det är så himla svårt.. 
Men jag mår bättre och bättre för varje dag, är säker på att det inte dröjer länge innan allt är borta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0