Sorry

LEDSEN FÖR SÄMST UPPDATERING! 
Jag veeeeet, i suck
Men ska börja med fler tidinställda osv, dessutom har jag inte gjort något speciellt de senaste dagarna så det blir inte så mycket att skriva då. 
Idag kom iallafall min älskade lillebror hem!!!!!!! :) Så himla härligt att se honom, vaknade av att taxin kom så då gick jag upp direkt, då va klockan runt 9. Då satt vi och prata lite, packa upp och lite sånt. Sen drog jag ut på en lång promenad innan frukosten, tydligen bra att röra sig bra innan man äter frukost.. 
Sen gick jag och la mig och sov igen, vaknade vid 3 och då drog jag in till stan, växlade lite pengar och sånt. Åkte hem och nu ska jag snart till gymmet. 
 

Kommentarer
Postat av: Logan Mustaffa

Det är lugnt bruden. Slå mig en signal ha de gött! <3

2012-08-15 @ 01:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0