Dag 1 - 10 sanningar om mig själv

  1. Jag är helt otroligt flygrädd, vilket är riktigt jobbigt eftersom jag flyger väldigt ofta 
  2. Ibland kan jag känna mig jätte ensam, när dom perioderna kommer mår jag alltid dåligt och ser allt negativt
  3. Att köra moppe utan att lyssna på musik är något som verkligen inte fungerar för mig 
  4. Jag har ramlat 8 gånger med moppen de senaste halvåret. Senaste gången jag ramlade var för 3 veckor sen och då spräckte jag min Iphone och förstörde mina nya Michael Kors väska 
  5. Varje gång jag känner mig ledsen/arg eller allmänt nere åker jag alltid till gymmet. Den senaste veckan har jag varit där varje dag 
  6. Jag har väldigt lätt föratt bli irriterad och det vet alla som känner mig, haha 
  7. Jag har svårt föratt öppna mig inför folk, hatar att prata om mina känslor osv, håller dom hellre inom mig och försöker unvika att prata om dom så mycket som möjligt
  8. Jag är riktigt glad över att jag gått ut nian, äntligen nya folk och ny skola. 
  9. Marc jacobs & Michael Kors är 2 designers jag älskar när det kommer till väskor
  10. Jag har skilda föräldrar och bor endast hos min pappa för att min mamma bor utomlands och gjort det snart ett år. Trots det har jag bättre relation med mamma än med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0