Idag

Vid tio mötte vi  upp klassen på heden föratt åka skridskor.
Orkade dock inte åka så jag & Lizel satt och väntade på alla andra. Slutade strax efter tolv och då gick jag
till stan och mötte upp David & Tobias.
Var där i kanske 45 min sen drog jag och David hem till mig. Hämtade min värdelösa dator och packade lite
till pappa. Sen tog vi bussen hem till han och bara chillade lite. Hade grymt kul som vanligt.
Älskar att min pojkväns lillebror är min bästa vän. Helt underbart. Kan liksom välja vem jag vill vara med!
Haha men nej, vid 6 tog jag bussen till pappa och sen dess har jag bara slappat.

Imorgon ska jag hjälpa pappa med lite saker, sen möter jag upp David så ska vi gå på Jul på Liseberg.
Puss
Vi hann gå ungefär 5 meter innan Adam låg på marken, hahaha sötnos!
Så söt! Jag döör!

Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0