Mys hos mig


Snygg David... :)
Idag efter skolan åkte jag och David hem till mig och bara slappade!! Sjukt skönt, somnade tillochmed. Beställde hem Thai och titta på teve.
Senare på kvällen kom Nicklas så vi satt och tjöta allihoppa, sen skulle dom strta upp Gustavs cross vilket dom failade med, såklart.

Men nu iallafall sitter jag här ensam och försöker plugga matte, går inte som jag hade tänkt och eftersom jag o min bror sover ensamna inatt, kan ingen hjälpa mig, buhu.
Ja.. Har inte så mycket att säga. Imorgon åker jag in till stan efter skolan med Nicklas, Johan & Emil. Sen träffar jag David för vi har våran 7-månaders dag imorgon ♥♥
Ska bara hem till honom och mysa, köpa hem massa godis och sätta på nån bra film.

Men vi hörs imorgon, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0