Till the world ends

Haft en riktigt fullspäckad dag!!
Efter skolan åkte jag, Amanda, Issa & Linnea till Tommys och åt, sååå gott! Satt där länge och bara hade det jätte roligt, som vanligt!
Efter det åkte jag ensam till UMO och fixade lite saker. Tog sjukt lång tid vilket gjorde mig så otroligt trött och irriterad. Och jag har verkligen inte sett äkligare än 2 tjejer som satt där. Heelt sjukt! För de första, så va de sånna där som bor i typ angered. (Sånna som alla hatar) Dom satt där och trodde sig så himla mycket, dom trodde liksom att dom kunde göra vad dom ville, respekterade ingen annan. Pratade högt som fan, höll på snacka massa skit om folk som satt typ i samma rum, och helt plötsligt så tar ena tjejen fram en spegel och en pincett och börjar peta i näsan med den? Och efter ett tag tar den andra tjejen fram en sån där grej som man petar öronen, hehe och stoppar upp den i näsan och hon typ säger kommentarer som, oj herregud vilka kråkor osv.
Och vi alla satt ju i ett väldigt litet väntrum där dom satt i mitten och pratade så alla kunde höra.

Man bah, aaaaaaaaa okej.
Äntligen påväg hem ringer mamma och frågar mig om jag vill med till Hard rock cafe, vilket jag ville. Så då åkte jag, mamma, min bror och mammas 2 kompisar dit och åt. Riktigt gott ska ni veta.. ;)
Kom hem för nån kvart sen och nu måste jag börja med skolarbete. Yaay, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0