Sa du nio månader?

Yeees, 16 maj means nio månader!
David, du är det finaste jag vet. Du o jag, det bästa som har hänt. Förlåt mig, om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättre mig precis som jag har sagt. Det är svårt att föklara när ord inte räcker till, jag kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill. När jag är ledsen tänker jag tillbaka på 16 Juni, datumet som jag aldrig glömmer. Allting som hände, allt var perfekt. Jag har aldrig, aldrig sen dagen varit lyckligare än va jag var då. Jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans, hur underbart allting är. David, du är allting jag nånsin velat ha, du vet ju själv hur länge jag var kär i dig innan du ens visste vem jag var. Allt har inte alltid varit perfekt, det har funnits stunder då allt varit nära på att ta slut, men det gjorde det inte. Vi har alltid löst det vilket måste ha nån betydelse. När jag är med dig kan jag verkligen vara mig själv, min fulaste humor kommer fram, vilket också smittat av sig på dig och herregud va roligt vi har.
Det är du och jag föralltid ♥
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: david

jag älskar dig så himla mkt julia, hahaha, allt blir bara bättre och bättre!

Tillsammans har vi det som bäst, du och jag för alltid!!!<333

2011-05-17 @ 11:07:56
Postat av: Anonym

u r really pretty tghtr !

2011-05-18 @ 21:07:57
URL: http://misswildchild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0