Stressss

Sitter och pluggar sexualkunskap just nu. Prov imorgon, får se hur det går. Faktiskt rätt så lugn skolvecka framför mig. Måste plugga lite på moppe dock, har körning på torsdag sen så har jag några nästa vecka. Måste köpa moped också, och ny mobil, gaaah. Blir iphone, känns ju som man får mycket större möjligheter då, det finns ju så mycket på den, sen verkar den inte lagga osv, först tyckte jag inte om touch, men nu har jag ju vant mig en del med ipaden..
De blir nog bra, ska fortsätta plugga nu, ska kanske lägga in bilderna från Nairobi & Mombasa sen ikväll, OM jag hinner(!!!!)

Kommentarer
Postat av: lizel

du ska visst lägga in bilder, vare sig du vill elr inte :)))

2011-05-02 @ 18:42:30
URL: http://lizels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0