10 Sanningar om mig

  1. Jag har fobi för sniglar. Helt seriöst, tycker dom är så extremt äckliga, de värsta jag vet är när det har regnat och man kör moppe så är dom överallt!!! Klarar inte av att köra på dom så väjer alltid för dom. Blä
  2. Den 30de september lämnar vi torslanda och flyttar till stan, vet fortfarande inte vart
  3. Jag har sjukt dåligt självförtroende
  4. Klarar mig typ inte utan min Iphone, va helt sjukt jobbigt när jag var tvungen att lämna in den 
  5. Jag jämför mig ofta med andra tjejer
  6. Ska bli så otroligt skönt att byta skola och börja i en ny klass
  7. Jag är grymt duktig på att göra sönder saker, typ min moppe, kameror, mobiler osv osv
  8. Att pierca naveln var typ de bästa jag gjort, haha 
  9. Jag hatar mitt hår
  10. Saknar en person så himla mycket, samtidigt som jag hatar honom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0