Skit i detta

Jag har det så jäkla bra här, mår så himla bra, vissa saker får mig att känna att jag aldrig mer vill hem. Men samtidigt måste jag hem, behöver vara hemma.
Behöver vara hemma och känna mig hemma föratt kunna må riktigt bra. Alltid när jag är utomlands tänker jag på saker som får mig att må dåligt.
Dels föratt jag får tid till att tänka på saker och dels föratt det behövs. Jag behöver tänka på skit som får mig må dåligt föratt sen kunna göra något åt det.
Som nu har jag tänkt på en person och allt vi hade tillsammans så himla mycket och har verkligen insett vad han gjort mot mig. Utnyttjat mig så jävla hårt och jag kan personligen inte förstå hur jag inte förstått det tidigare. Han fejkade allt samtidigt som jag tog han seriöst, fan gjorde jag det för???
Han fick mig må så bäst, vilket jag egentligen inte heller kan förstå, men de va så de va. Allt gick fort men kändes så grymt. Bara för nån vecka sen va allt bra, nu vill jag bara glömma allting. Aldrig mer behöva se honom, inte behöva tänka på honom. Men ibland känns de så himla svårt, ibland känner jag mig svag, som om jag inte skulle klara av att bara glömma de vi hade. Men vill det så himla mycket, men när jag ser hans namn jämt och ännu inte lyckats radera våra sms, meddelande osv, blir jag osäker. Trots att jag vet att jag inte har något val, jag måste. Kan inte fortsätta såhär. Precis just därför måste jag hem, så jag slipper tänka på allt, kunna gå tillbaka till verkligheten igen. 
Men hoppas ni har det bra! Trots att jag tänker på saker ibland betyder inte det att jag ligger inne och deppar hela tiden, har det verkligen hur kul som helst! Bangkok är så himla coolt, kan inte ens beskriva med ord!
Puss ♥


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0