Thailand

Tjena. 
Vet att bloggen suget atm men är utomlands så please. Dock har jag inte riktigt börjat än, har inte ens sagt till någon att jag bloggar igen så har knappt några läsare. Men de går ändå ;) 
Kan passa på att berätta att jag verkligen har det as bra! Riktigt härligt är det att vara här. Lite för varmt då och då men ska inte klaga. För tillfället ligger jag inne och vilar lite för värmen, är glad över att jag bara ska vara här i en vecka till, hade aldrig klarat detta tropiska klimatet mer. 
Just nu är vi på en utav Thailands finaste öar, Koh Samui. På onsdag flyger vi till Bangkok och är där lite, sen på lördag lämnar jag Gustav och mamma och drar hem. Nu ska vi ut, hade! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Olsson Sernborn

ÅÅh vart har du köpt armbanden?? As snygga! Hoppas att du har det bra Julia! :)

Svar: Thailand.. :/ De har jag :))
Julia Dellnäs

2012-07-04 @ 12:59:30
URL: http://amandaolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0