Turn to you

Tjenare, nyss varit nere och ätit middag med min kära far. Känns lite tomt i huset nu när Gustev (Gergan XDXD) inte är hemma. Dock är han alltid ute så ser han inte så mycket i vilket fall, men märker ändå skillnad, saknar den lille skrutten :( 
I vilket fall drog jag tidigt från jobbet idag, åhhh så himla skönt att slippa de, slutade vid 2 istället vid 4 liksom. Tiden går som långsammast då. Jaja, åkte hem till Linnea och var där i några minuter sen drog vi in till kviberg och tittade på Torslanda-Gais. Väldigt intressant match verkligen, men tyvärr så vann Gais med 2-1. 
Fredag imorgon, wohoo äntligen. Sen bara en vecka kvar på jobbet och sen är jag fri!!! Bara en vecka dock haha, sen jobbar jag 2 veckor till i seglingen sen börjar skolan. Roligt sommarlov osv. Nej men de fungerar, hade varit en grej om de varit bra väder oså, men är det de? Näää. Då hade det inte varit så roligt att behöva jobba, det har fortfarande inte varit en enda riktigt fin dag i princip, det är typ 17-20 grader hela tiden, vilket enligt mig INTE är okej.
Nu ska jag titta på prison break, puss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0