Börjar om

Hej på er allihoppa. Nu var det några månader sen senast jag skrev och jag kan verkligen säga att det hänt mycket! Väldigt mycket bra grejer, saker som gjort mig så himla glad! Men även del jobbiga grejer, tillexempel så är det nu helt bestämt att vi ska flytta. Vi har vårat hus ute på försäljning och vi har en massa visningar hela tiden, så efter sommaren någon gång kommer jag, min bror och pappa flytta in till stan någonstans.
Nog om det.
Senast jag skrev skulle jag och min bror flyga till Kambodja och träffa mamma, de gjorde vi och de blev riktigt lyckat, var riktigt härligt! Nån månad efter det var de dags för Avicii i Stockholm så jag Louise och Emil tog tåget dit och var där en helg, någonting jag aldrig glömmer! Sjukt kul!
Något annat minnesvärt var min och mammas tripp till NY i maj, shoppade, kollade in gamla områden där vi bodde osv. Reste dit ensam och mötte mamma där, utan Gustav, vilket var rikigt härligt! Jag och mammis fick lite egen tid utan att Gustav ska sitta och klaga hela tiden....
Nejdå, det gör han inte. Nu har vi beställt en ny resa, till Thailand vilket jag ser fram emot, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0